elcin07 bende de çıktı 20. haftada detaylı ultrasonda gözükmemişti 24. haftada rutin muayenemde suyu fazlalaşmıştı beni kendi doktorum DIYETİSYENE yönlendirdi ben de şeker çıkmadı diyetisyenin dediği senin karnındaki bebeğin suyuna ben ne yapabilirim oldu o yüzden oradan da bir sonuç alamadım çok fazla kafaya taktım başımın ağrısından hastanelik oldum bebeğim zarar görecek diye aslında bu yaptığım daha zarar verici bir şey benim o zaman bilemedim tabi daha sonrasında çok şükür kendi kendine azaldı zaten 30 haftalara yaklaşınca ve ilerisinde su miktarında azalma yaşanıyor