YyyyYasemin Mucizem_63 benim 41 günde bitti ancak bazen çok nadir çok çok az nokta kadar leke geliyor 51 gün olmasına rağmen normaldir ve kişiden kişiye değişir
Merdem63 Mucizem_63 bende sezeryan oldm 60 gun surmustu leke seklınde aslında için temzlenıyor guzel bısey birikmesindense
0925 Mucizem_63 52 gun geldi bnm bitti dedim bir baktim 4 -5 gun sonra adet kanaması geldi şiddetli bir şekilde
0925 Mucizem_63 sezeryan sonrası kanaması olmayan insanlar oluyormuş şükür bnde oldu olmamasi kötüymüş 60 gun kanaman sürerse için temizlenir dedi 2 yada 3 gun süren insanları acil kuretaja aldığını söyledi kanama gelsin diyor yani doktor
baharbahce27 Mucizem_63 geçmiş olsun, benim ilk hamileliğim bende iki hafta sonra sezaryan olacağım siz nasıl toparlandınız acaba süreç nasıl ilerledi çok korkuyorum ameliyat sonrasından
Mucizem_63 baharbahce27 20 günde toprlndim cnm ilk gebelik ilk doğum bir muddet ağrı kesici kullndim onlar hafifletyrdu ağrıyı. Sezeryan bölgesinde yanma ve ağrı oldu sonrasında kaşıntı kuruma olduğu için
Mucizem_63 0925 hii anladım bn kndi doktoruma mesaj yazdım bir ilaç syledi alıp kullncgm çünkü çok kan kaybetttim bugün 42. Gün halen geliyor akıntı