Kızlar bebeğim 8 günlük 3900 olduk doğum kilomuzu geri aldık hatta +65 gr fazladayız doktor sarılık için teste gerek görmedi gündüzleri 2 saatte bir kaldırıyorum geceleri de aynı şekilde ama 2 saatten fazla uyursa uyandırmalı mıyım yoksa kendinin uyanmasını mı beklemeli miyim bilmiyorum mesela bıraksam 3 saat sonunda uyansa emzirsem bişey olur mu yoksa 2 saat dolduğunda uyanmazsa kendim mi uyandırıp emzirmek zorundayım siz nasıl yaptınız yapıyorsunuz ?