kızlar adetim geciktikten 10 gün sonra kan testi verdim beta 46.648 çıktı suan 7+1 günlük görünüyor son adet tarihine göre.
5+4 te kese ve bebek görünmüştü pazartesiye randevu aldım 2 hafta sonra kalp atışı için gelin değmişlerdi. pazartesi 7+3 olmuş olacak kalp atışını duyar mıyız? geç döllenme falan değildir dimi