Gzdnrkls05 Deletedmom_8793 benimde sezeryan tam 60 gün yazıyor ama 38 de alırız 39 olmadan demişti bakalm ne diycek ne olucak
mirababy03 Ben 35+3 oldum bana 5 ocakta gel kan alalım sezeryan için hazırlıklarını yap dedi herhalde gün verecek dimi
Es07 Bunu bende merak ediyorum 8.aya girdim henüz belli değil Nts hangi haftada başlandı bir de? 32 de başlayacağız dedi bana Yani önümüzdeki günlerde
Seydaykn Deletedmom_8793 bu 3 sezeryanım olacak şehir hastanesine gidiyorum doğuma son 10 gün kaldı diyor program hafta olarak ta 39 hafta bitiyor pazartesi gün verdi yani öyle çokta erken gün verip doğum yapmıyorlar
smyrkc Ben 33 + 2 gittim ilk defa nstye girdim gün filan vermedi 34+6 gideceğim bidaha bakalım gün vercekmi
htc_ylmz01 Deletedmom_8793 bende şuan 33+5 im 7 ocakta şehir hastanesine randevu aldım 35+1 olacağım bu tarihte bakalım sezeryan günü verecek mi bende merak ediyorum 2. Sezeryanim olacak 1. Özelde olmuştum 37+0 da almıştı Dr bunu da bakalım görelim
Sayoss Deletedmom_8793 37 de gittim 38 de alacaktı 38 de gittim herşey normal 1 hafta daha kalsın dedi 39+0 da doğum yaptım