Kızlar 34 haftalık hamileyim. Gebelik öncesinden kronik tansiyonum var. Günde 3 kez Alfamet kullanıyorum. Tansiyonum şu an kontrol altında genelde 12 8 geliyor. İdrar testinde de protein kaçağı çıkmıyor. Her şey kontrol altında yani. Normal doğum yapmaya engel olur mu sizce? Ya da bu şekilde normal doğum yapan oldu mu merak ediyorum.