vhzz mombloom net kız 3 çizgi var,şuan cinsiyeti şiş olduğu için erkeğe benziyor,çıkıntıya benziyor Erkekde yukarı doğru oluyor çıkıntı genelde
nyra mombloom kız demişler ama ben erkeğe benzettim 😅 sağlıkla kucağınıza alın. Cinsiyet öğrenince yazın bize de 😆
nyra mombloom bana da öyle geldi. Bende yeni 14.haftaya giriş yaptım kontrolüm 2 hafta sonra ozaman öğreniriz diye düşünüyorum
Mrszeyna mombloom yok kız bende 14 hafta öğrenemedim bir erkek bir kıza benziyor dediler netlik yok 😄 ama bende kıza benzettim seninkini belli olmaz ama öğrenince yaz merak ettim 🥰😌
asya8melek mombloom Rabbim gönlümüzdekini hakkımızda hayırlısı kılsın nasip etsin inşallah hepimize 🌸