defnoloj kontrolüm biraz gecikti randevu bulamadığım için 5 ocakta randevu bulabildim en son doktora 24 haftalıkken gittim daha da gidemedim ilk gebelik biraz korkuyorum birkaç gündür bel ağrısından uyuyamıyordum şuan bile sanki paramparça olmuş gibi o ağrılar çok olunca tedirgin oldum acil de pek ilgilenmiyor aksine söylenip duruyorlar normal olabilir diye size sormak istedim cevabınız için teşekkür ederim 🥰