ilaydaltan Kızımda yaptırmıştım ama bi sorun çıkmadı. Şimdi tekrar yaptırmamı söylediler bir daha ki kontrolde istemediğimi söyledim zorlamadılar yaptırmak istersen aç gel dediler. Yaptırmayanlar bi sorun oluyor mu sonradan?
kavalakurabiyesi ilaydaltan yakın bir akrabamda ilkinde yoktu diye ikimcisindede yaptırmadı 30. Haftada şekeri sorunu çıktı riske girmeyr gerek yok diye dişünüyorum
burcuo ilaydaltan Gebelşk şekeri açısından önemli. Riske atmayın derim, birimde çıkmadı diye diğeri aynı olmayabiliyor. Benim doktorum kandan bakmıştı. Açlık tokluk için ayrı ayrı kan vermiştim. Belki şeker yüklemesi istemezseniz öyle yapabilirsiniz.
nidosh ilaydaltan görğmcemin ikinci gebeliğine çıkmıştı çocuk ileriden gidiyordu 37 gibi sezaryeyile aldılar
queenofrose ilaydaltan ben ilki yaptırdm. Birşey çıkmadı şükür. İkincisinde de yaptırmadım. 33üm şuanlık sorun yok