22+5 haftalık gebeyim üç gündür ishalim oldu ama karın ağrısı ateş hiçbirşey yok sadece ishal durumu var oda gün içinde çok fazla değil en fazla üç sefer. Sizce bi doktora görünmelimiyim yoksa acilemi gitmeme gerek var mı? Araştırdım biraz ateş vs yoksa sıkıntı olmas diye ama yinede sormak istedim