Gamzekrkc1 Aslında karşıya ayna koyunca alınıyor hatta hiç bakmadan göz kararı alınca bile bebek gibi oluyor. Doktorlarda anlayışlı baya bu konuda rahat olun elimizden gelen bu🤷🏼♀️
nidosh 3melekannesiyim ekstra artmıyot ama çabuk çıkıyor özellikle son haftalarda 2-3 günde bir almak yeterli
3oglanannnesi 3melekannesiyim ben lazer yaptırmıştım yıllar önce allahtan bi tüy problemim yok çıkan az bişey onu da taş makinesiyle hallediyorum jilet gibi çoğaltmıyor