Merve_byk canım korkacak birşey yok gebeliğe bağlı gelişen bir durum doğum yapınca Allah ın izniyle geçecek zaten. Şu anda diyetisyene gidip bir diyet listesi alman gerekiyor ama diyetler kişiye özel olur öyle başkasının diyetiyle olmaz. Ara öğün yaptıracak sana diyetisyen araöğünlerini atlama şekeri dengeleyen şey ara öğünlerin unutma. Ayrıca belli bir listeye bağlı kalman inan çok daha kontrollü oluyor. Kilo alman yavaşlıyor zaten bebek gelişiminde bir sıkıntı olmuyor. Önemli olan biraz daha dikkatli olman. Zaten şu an 27. Haftadasın. Yolun yarısından çoğunu geçmişsin. Geri kalan haftalarını da sağlıklı bir beslenme şekliyle geçireceksin. Öyle düşün 👍🏻😍 ben daha şeker yüklemesi yaptırmadım 3 hafta sonra yaptırıcam. Bu arada bende diyetisyenim 🤗 içini ferah tut. Allah ın izniyle hiçbişeycikler olmaz 😘