Hanımlar ben 2. Çocuğuma hamileyim.. ilk çocuğumda şeker yüklemesi yapılmadı. Bu konuda iki görüş var galiba çünkü tam bilgim yok 🤷🏻♀️ bana anlatır mısınız yani nedir bu şeker yüklemesi ? Sakıncalı mı ? Sadece çok tatlı bir şey olduğunu duydum. Bunu yaptırmak istemediğimi sekretere söyledim ama doktorumuz aç gelsin kan da alırız demiş. Şeker yüklemesi yapmakta kararlı gibi 🥲 aslında bu zorunlu bir işlem de değilmiş yine de çok tereddüt ediyorum 🙁