Edessanr
Merhaba herkeze dün cinsiyet örenmeye gittik 17 haftalığız ben hep erkek hissettim hiç içimden kız geçmedi ama doktor 15 20 dk uraştı bi türlü göremedi bebek çok haraketli yakalayamıyorum dedi ama kız gördüm dedi şimdide heveslendim kız diye ama şimdi kesin bişe söylemedi başına böyle gelen varmı sonradan sonucu deişen ??