Kukoss ben de naptıysam dönmedi. Bizimki de yan duruyo hareketlerini belime doğru hissediyorum resmen. Yüz üstü durması lazımmış ki kanala girsin bizim ki tam tersi yeri de daraldığından dönemiyor sanırım biz cumartesi sezaryen olucaz öncesinde gelmeye niyeti yok gibi