Aybarsalt1 Kızlar 5 Ocak doğum yapacağım hastane zam yapacak zam oranları hakkında bilgide vermiyorlar sizin hastaneler nasıl fiyatları
Nisanmomy Aybarsalt1 benim hastanede geçen ay görüştük sezeryan için 90.000 demişti yeni yıldan sonrası için fiyat vermiyorlar bakalım be kadar olacak
Mavininbiri Aybarsalt1 %25,30 zam yapılacak denildi benim ki için. 18bin iken 25,26falan olur. Diyarbakır Dünyapark hastanesi
Bu0 Aybarsalt1 mersin erdemli yenişehir hastanesi 47 bin Haziran’da doğum olacak o zamana kadar yükselmicekmiş
demetov Aybarsalt1 benim de vermemişti ama temmuzda sormuştum ortalama %20 zam gelecek diyip ozamanın ücretini ayrıntılı söylemişlerdi aşağı yukarı hesapladım
yigit211 Mavininbiri geçen hafta bende ona gittim ömer yalınkayanın işlemi vardı beklememek için de doğum yaptığım doktora devam edeceğim şimdi Memorial de
gkc990_ @Aybarsalt1 Görümcem de 5 ocak da sezeryan olacak ona da fiyat vermemişler bende 7 ocak da kontrole gideceğim bakalim ne kadar olmuş olacak
zynpdrsn Aybarsalt1 fiyat sabitleme yapmıyorlar mı biz fiyat sabitleme yaptık zam vermeyeceğiz devamlı o hastaneye gidiyorsan yaparlar bence
Aybarsalt1 zynpdrsn hangi hastane sizinki biz dedik ama olmuyormuş doğum gerçekleştiği gün ki tutar geçerli sadece diyorlar,doğum paketimiz olmadığı için
AslanEge Aybarsalt1 Ben İzmir Medifema hastanesinde 45.000 liraya geçen hafta fiyat sabitlemesi yaptırdım. Ödemeyi yaptım zamlardan etkilenmemek için. Öyle bir şansınız yok mu acaba