zeynepkazgann Hagtamdan beri akşam saat her gün 7 de bacağıma sancı giriyor daha doğrusu sıkışma gibi asla geçmiyor yaşayan var mı
Mavininbiri zeynepkazgann Ben maalesef:( Öncesinde de bende yoğun olarak vardı zaten kullanmadığım ilaç kalmadı doğal yada doktorun yazdığı ağrı kesici etkisi sadece. Geceler de uzun şuan stres içinde geçiyor sabaha kadar. 30 haftalığım bende
ozlemyilmaz60 Magnezyum takviyesi alırsan biraz daha rahatlarsın bir sonraki randevuyu da doktoruna söylersen bunu yazıcaktır
zeynepkazgann Mavininbiri aynı benim gibi şimdile kadar hep sağ bacağımdı dün sola geçti mahvediyor beni asla oturamıyorum sürekli aven içinde yürüyorum