Aysunays sarimelek yukarıda bir arkadas yazmış bana da korkunç geliyor sare ismi. Araştırırsanız mutlaka görürsünüz. O nedenle Meyra daha güzel🪄🌙
sarimelek Byn1998 iyi değil demişsiniz ama açıklarsanız biz de öğrenelim. Ben olumsuz bir şey görmemiştim çünkü baktığımda
sarimelek derryaaneva Ben seçebilmiş olsaydım size de yardımcı olmak isterdim 😁İsim seçmek çok zormuş meğer ya da biz çok zorlandık 🥲
ozlemyilmaz60 Kızımın ismi Sare hem çok naif söylenmesi çok güzel kibar ağızdan çıkması çok güzel başka bir isim istemiyor ben Sare ismin çok seviyorum
sarimelek ozlemyilmaz60 evet çok kibar bir isim geliyor bana da. Sağlıkla büyüsün Sare’niz inşallah 🤗
Sonek sarimelek diyanetin kaynaklarında geçiyor. Kökeni sarah ismine dayanıyor prenses anlamı var. Hz. İbrahimin eşinin ismi olarak geçiyor.
Aaayseeert sarimelek bana da biri söylemişti bende öyle duymuştum ama yanlış bi bilgi olabilir diğer arkadaş diyince aklıma geldi öyle
sara29 Benim ismim Sara, Sare diyende var.. şu 3 harfli olayını ilk kez duyuyorum. Hz.İbrahimin eşinin adı, bu nerden çıktı.. ayrıca Sara/Sare, prenses temiz, katıksız halis demek..