Anne yanı beşiği 6 ay kullandık memnunduna ama ayağa kalkmaya başlayınca sıkıntı kaldırdık
Ahşap olan hiç kullanışlı değil hem ağır hem gereksiz yer kaplıyor sonrasında
Park beşikte sonraki süreç için mantıklı ama bizim oğlan hiç sevmedi bir iki kere yattı içinde bir daha yatırmadım şuan yanımızda uyuyor.
Ayrı oda yaptık arabalı yataktan aldık bir ay sonra komple odasına geçiricem inşallah.
Benim tecrübelerim böyle 🤷🏻♀️