Hamileliğimi öğrendiğimden beri sürekli şişkinlik çekiyorum. Salça, zeytin, domates, yağlı yemeklerden tiksindim. Ne yersem yiyeyim midem şişiyor. Zaten kilom vardı hamile kalmadan önce, şimdi 3 aylık olmama rağmen 7-8 aylık gibi gözüküyorum. Daha önce İBS tanısı da almıştım. Benim gibi olan var mı? Yok mu çaremiz 😔