buketdeniz19 evet canım pik Ovalasyon testi markan ne ben geçen bir gebeliğin günlüğü kulandım ama yeni olduğum için bilmiyorum sizce pik olduktan sonra hangi günü değerlendirmek lazım çatlama gününümü yoksa pik günümü silikleştindemi daha tutma oranı var yoksa tam pik olduğundamı