rabiaomer68 Kızlar merhaba ben 39+1 günlük gebeyim üç gündür parça parça nişanım geliyor ama sancım yok benim gibi olan varmı ve ne zaman doğurdu artık sabırsızlanıyorum
rabiaomer68 İnşallah ya gelince ister istemez beklemeye giriyorum iyice stres yaptım benimde bugün üçüncü günüm umarım bende yaparım
rabiaomer68 Yarın da gelecek mi acaba yazarmısnız benimki üç gündür günde bi iki sefer olmak üzere düzenli şekilde geliyor ama hiç sancı yok sizde sancı var mı