kartanesi___ Bebeğime 3 aylık olana kadar giyebileceği ✅10 tane alt üst takım ✅5 tane de tulum ✅8 tane 0-1 ay zıbın ✅4 tane 0-3 ay zıbın almışım. İlk 3 ay için yeterli mi sizce? (Bu arada gurbette olduğumuz için pek bir hediye gelmeyecektir😂)
sibelipek3101 kartanesi___ 8tane 1aylik zıbın çok gereksiz çünkü hemen buyuyirlar ayrıca ben olsam full tulum alırım alt üst takımı giydirmek ugrastiriyor
sibelipek3101 kartanesi___ bunalr yerine benden sana tavsiye güzel bir atesolcer al nebilizator al çocuk ne olsa giyiyor sağlık ekipmanları daha onemli
sibelipek3101 kartanesi___ hırkalar var ya onu çıtçıtlı onlar çok işe yarıyor tulumunn üzerine goydirirain mis gibi
sibelipek3101 kartanesi___ şuan kış canım 3-6ay 5tane alsan 6ay 5tane alsan yeter bir de bizde şöyle bir hata var bence herşeyden dolu dolu alıyoruz gerek yok yani ihtiyaç halinde de gidip alinabilir
sibelipek3101 kartanesi___ sormak istediğin başka bir şey olursa yaz mukakak vanim ben burdan çok şey öğrendim kızlar sağolsun ne sorduysam cevapladilar yakın çevremden bile on akt iyi bir platform
sibelipek3101 kartanesi___ benimkiler burnunun dibinde olmalarına rağmen gerizekalılar düzgün birşey almadılar bile beklentini sıfırla canim