atesvesu Aybarsalt1 iki sezeryanimi da 38+6 da oldum sende tam haftasındasin normal bir gün vermiş sana da
Aybarsalt1 Bende 38+6 olsun dedim dr olmaz çok geç dedi başka doktora gitmeyi düşünüyorum sırf bu yüzden
Ozgulkcr01 Benim ilkim 38+2 İkinci tam 38 de oldu canım bakalım şimdi 3. Olcam 15 ocakta gun almaya gideceğim ne zmaan derse
Beyazpapatya135 Benim de ikinci sezaryan olacak benim doktorum bir sıkıntı olmazsa 39 haftayı bekleyeceğiz dedi