ebrncet Kızlar nebülizatör önerisi istiyorum ama bu elde taşımalı olandan respirox marka aldım bozuldu daha güzel marka kullanıp da memnun ola var mı
ebrudefnee ebrncet nexus kullanıyorum memnunum fakat içindeki serumu temizlemeden koyduğumuz için havayı az veriyordu yedek başlıkları var eşim ondan almış şuan eskisi gibi sorunsuz çalışıyor memnunuz
beyzzsenturkkk ebrncet nexus var bende 2,5 yıldır sağlam kendimde hasta olduğumda kullanıyorum normalde kızıma almıştım babamlar dahil tüm ailece kullandık😄
momismom2 Benim kompresörlu nebulizatörum var yani hastane tipi olan cok amaçlı olduğundan fzlaca işimi goruyor 4 sene önce fatihte medikal dukkanindan almıştım
senaninn ebrncet ben kivi marka almıştım a101den. henüz bebiş doğmadığı için kullanmadım ama bir iki denedik fena durmuyor 🫠