naciyeyalcin Haftama gireceğim Fetal dna yaptırabilirsin dedi doktorum genetik hastalık taraması ve cinsiyet belli oluyormuş %99 doğru sonuç elde ediliyormuş siz yaptırdınız mı kızlar
momyy280_ naciyeyalcin evet yaptırdım benim riskli gebelik olduğu için doktorum ikili taramadan çok bunu önerdi yaptırdım sonuçlarından da memnun kaldım içimde kuşku kalmadı
burcuo naciyeyalcin Benim daha önce gebelik kaybım olduğu için bu sefer yaptıracağım. Panorama test yapalım dedi doktor, Amerika’ya gidiyormuş örnek. Orta veya üst paket arasında kaldım. Fiyatlar 20 küsür.
naciyeyalcin Ortalama olarak fiyatlar 10 bin tl ve 30 bin tl arasında ben hastanede çalışıyorum kendi hastanemde bu fiyat aralığında bir ücrete yaptırdım sigorta karşılamıyor özel bir test hanega
momyy280_ naciyeyalcin evet o civarlarda benim de 15.000 TL idi personel indirimi ile 8000 TL’ye yaptırdım
alt28 Ben kilolu olduğumdan 13. Haftamda yaptırdım. Anne kanına serbest dna nın mı ne karışmasında kilo önemliymiş. Benimki geç karısır diye geç aldılar kanı. Natera panaroma nın en dolu paketini aldım 550 dolar olması lazım yanlış hatırlamıyorsam. Ben açıkçası yaptırmayacaktım ama riskli bir gebelikti ve perinatologum direkt önerdi o nedenle yaptırdım. Sonuclar 10 günde geldi. Kandaki fetal fraksiyon oranı ise yuzde 6 olarak belirlenmiş yani gayet iyi. İyi ki beklemişim kanı vermek için.
burcuo alt28 Merhaba, ben de şu an aynı firmayla çalışmayı planlıyorum. Orta paketi önerdiler bana. 11+6dayım bugün. Size 13e kadar bekle diye onlar mı önerdi kendiniz mi beklendiniz acaba? Bir de en üst paketi kendiniz mi seçtiniz, doktor mu önerdi?
alt28 burcuo şöyle ben kendim en üst paketi istedim. Ama doktorunuza danışabilirsiniz. Ben 13 te verdim çünkü forum sitelerinden bu kilo olaylarını okumuştum. Bunu doktora sordugumda seçimi bana bıraktı. Zaten firma yetkilisi size kan sulandırıcı kullanıp kullanmadığınızı ve kilonuzu soruyor. Kan sulandırıcı da tıpkı kilo gibi bebek dna sının seyrek olmasına neden oluyor kanda anladıgım kadarıyla. Ben kan sulandırıcı kullanmıyordum ama kılo sorunum vardı. Firma yetkilisine sordum fetal fraksiyon iyice cıksın bir iki hafta bekleyelım dedım. Tamam dedi. On üçe kadar da beklemek biraz benım tercihimdi cunku ıkılı tarama temiz cıkınca biraz rahatlamıstım açıkçası. O nedenle biraz daha bekleyeyım fetal fraksiyon yüksek gelsin dedim.