ozgersin6012 yarin 39.haftama giriyorum normalde agrilarim oluyo fakat hic kanamam olmamisti cok az bi kanamam minnacik bi kananam oldu bugun fakat devlet hastanesinde dogumu yapacagim icin biraz korkum oldugu icinde hastaneden cunku bos yere yatiriyorlarmis o yuzden henu,z gitmedim boyle olan varmi normal mi hemrn gitmelimiyim napmaliyim bana bi akil verin
yamacinannesi ozgersin6012 nişanın gelmiştir. İki güne kalmaz geliyor bebişin. Sağlıcakla kucağına almanı dilerim🙏🏻 Duşunu al son hazırlıklarını yap doktora git😘
ozgersin6012 FatmaAtess suan sancim yok kasiklara vuruyor dimi bu sancilar ? ilk gebeligim acemiyim biraz
Nebahathumeyra Sancın olmadıktan sonra hastanede bişey yapmıyor zaten sancın olsa bile bişey yapmaıyor gerçi de 😊ama sen sancıların başlarsa 5 dakikaya bir düştükten sonra gitsen yeterli. Şuan yapacakları bişey Yok gibi. Bide kimi insan da nişan geldikten birkaç haftadır sonra bile Doğum olabiliyor. Sakin ol yani 😊😊