Kızlar ben 8 ay doğum kontrol hapı kullandım benim 28 kasımda adetimin ilk günüydü.28 kasımdan yani adetim başlamadan 2 hafta önce doğum kontrol hapını bıraktım (desolet) sonraki döngüm dün başlaması lazımdı 26 aralık. 22 aralıkta kan testi verdim negatif çıktı <5 . Aynı gün erken gebelik testi yaptım o da negatifti ben dün kaset test aldım o da negatif çıktı. Böyle bişi başına gelen var mı benim aklım çok karışık .