ess02 Kızlar merhaba 30 . Haftamdayım üşütmüşüm sanırım buna bağlı bel ağrısı çekiyorum feci şekilde yani bebeklik sorun olduğunu düşünmüyorum klasik bel ağrısı çünkü . Acile gitsem iğne yaparlarmı sizce gideyim mi