damla6565 Kızlar bugünkü değerimde bu şekilde çıktı çok şükür 🥲 artık kan vermeye gerek var mı ne zaman doktora gitmeliyim bilmiyorum.. şuan son adet tarihime göre tam 5 haftalık görünüyor 6 olsun sonra gitmek istiyorum ama bilmiyorum sizce??
ecemk94 damla6565 bence gerek yok. ben sadece bir kez beta değerime baktırıp sonrasında direkt doktora gitmiştim. Sürekli kan tahlili yaptırmaktansa kadın doğuma gidip direkt muayene olmak daha doğru
Dinolisoo damla6565 yok canım kan verme artık şuan kesen görünür. 6 haftanda kese görmeye gide bilirsin. Kalp atışın duyulmaz henüz korkma tabi ki. Kalp atışı 7 haftalarda net duyulmaya başlar.
ulkusblog damla6565 bana da 2 günde 1 ver, henüz kese yok demişti. Gitmedim, evde kendime dikkat ettim. Yaklaşık 1 ay sonra gittiğimde kese oluşmuştu hamdolsun
damla6565 ecemk94 2 gün önce muane oldum rahmin kalınlaşmış dedi bebek tutunuyor büyük ihtimalle dedi o zaman beta değerim 1500 civarı olduğu için üstten keseyi görmedi son bir kan dediği için verdim içim rahat etti en azından ☺️
irmairma damla6565 beni 6. Hafta çağırmıştı özele doktora gidiyorum özele mi devlete mi gideceksin bilmiyorum ama şimdiden randevunu al
damla6565 irmairma özele gidiyorum bizim burada randevu sistemi yok gitmek istediğin gün gidip direk giriş yapıyorsun
Busranur_mnts damla6565 ben 6 haftada karından net fördüm keseyi beta baya yüksekti o zaman siz de 4 5 gün sonra giderseniz görünür rahatça perşembe cuma falan