kubra20 Çok teşekkür ederim. Kesinlikle, ben de bu düşüncelerle o kararı aldım ama hayatımın en zor şeyiydi belki o kararı almak. Ama bu süreçte kimseyi yargılayamam, doğurmaya karar vermek de bir seçenek, sonlandırmak da. Bebek büyüğü ve hareketleri hissedildiği için çok daha zor oldu. İlk haftalarda olsa belki böyle yanmazdım. Aynı teşhisi alıp doğurmaya karar veren insanlarla da tanıştım. Herkesin koşulları farklı. Bebeklerin doğum sonrası nasıl seyredeceği çok değişken. Çok zor bir durum, Allah çaresiz bırakmasın kimseyi. Bizde 25.haftada beyin anomalisi sebepli sonlandırma oldu. Çocuk 780 gr olmuştu artık. Kürtaj olmuyor, bildiğiniz doğum yapıyorsunuz. Suni sancıyla normal doğum gibi de yapılabiliyor. Ben sezaryen olmuştum.