1eylul benim belirtim olmadı canım sadece beşinci gün başlayan arada gelen kasık ağrım vardı ama benim hiç hamilelik belirtim sonradan da olmadı beşinci gün evde test yapmaya başladım evde yaptığım testler çıkmadı 12 ci gün kan testi ile öğrendik benim de beşinci gün iki embriyo idi tek tuttu güzel Rabbim sizlerden de hayırlı haberler almayı nasip eylesin inşallah