bihtergokce anthusa şuan hamile değilsin bu bi yükseliş değil buna umut bağlama gebelik oluşursa yükselir sonradan tabii doğal olarak ama 2.3 değer gebelik oluştuğunu asla göstermez şuan yok
esrabudk aslmoms betam 2.1 çıktı yarın adet günüm olmazsam sice test yapmalımıyım yoksa beklemelimiyim