btsl canım ben kullanamadığım aylar hariç toplamda 5 ay kullandım letu yu. İlkinde ben de adet kanaması gibi kanama yaptı doktor yumurtlama kanaması dedi, güzel büyüttü yumurtalarımı ama sonraki kullanımlarda fazla büyüdü ve kist oldu, son iki kullanımda da doktorum takip etmedi boşa gitti yani gebelik de olmadı. Bi arkadaşımız yazmış evet bu ilaçları 6.aydan sonra tekrar vermiyo doktorlar, fazla kullanmak iyi değil dediler bana da. Ben şu an femara kullanıyorum ekimde başladım bu ay son, ovitrelle yi de ben ilk kez kullanıcam doktorum aşılama yapalım dedi