eliffylmz Açıkçası portbebeyi istememin sebebi sürekli dışarda gezerken bebeğin omurgasının düz zeminde olmasını istemem.. Çünkü önerilen bu.. en azından içine reflü yatağını bile koyabilecek olmam, misafirlikte bebek arabasıyla gittiğimde portbebeden çocuğu rahatsız etmeden içeri alıp orada rahat rahat uyumasını sağlamam bunların hepsi avantaj ilk 6-7 ay bile olsa.. yaz dönemi çünkü.. 2. El de olsa bulursam eğer, iç kısmını yurtdışından sipariş ederim muhtemelen..