Merhaba canım benim ikinci kızımda da aynı vardı doktorum ilerleyen haftalarda geçebileceğini söyledi ve 28. haftada zaten ben hamileyken kayboldu doğduktan sonra benim içim rahat etsin diye ultrasona falan girdi her şey normal şu anda gayet 16 aylık gelişim falan aynı bebeklerle hiçbir sıkıntı hiçbir sorun yok hatta ben daha çok akıllı olduğunu düşünüyorum😅