( 30+1 ) hareketli yaramaz bir bebekle bugün yatak döşeğiz son bir haftadır o kadar ayakta kaldım ki doktorum birazcık dinlenmem gerektiğini söyledi onun dışında şuan normal Bian önce günler geçsin kavuşayım istiyorum sabırsızlık çöktü üstüme size de oluyor mu bekleyemiyorum artık doğsun hissiyatı🥰🥰🥹