love_momy Ben yaşıyorum 38. haftada prılam içmediğim gün kusmam oluyor bulantım oluyor iştahım kaçıyor bitti derken başa dönmek canımı sıkıyor gebeliğin başından beri bulantı uğraşmak kusma ile uğraşmak yordu beni
love_momy Onurbanuu ara araysa iyi kızcem başından beri böyle olmak yoruyor ilaç ıcmeyım belki geçmiştir dediğim günüm berbat geçiyor yedıklerımın hepsi boğazımda sanki midem yok. Son haftalar ama bende bıttım yoruldum hamılelık değil ama şu mıde işi agrılar yordu beni hasta gibi olmak. İştahım yok işte yiyorum yani yaşamak için
love_momy Onurbanuu orası öyle tabıı Allâh yardımcımız olsun sağ salim sağlıkla kucagımıza alalım minnoşları😇