Burcu1414 Arkadaşlar 30+6 haftalık gebeyim.. iki hafta sonra doktor randevum var sizlere sorum doktor NTS ye ne zaman bagladi sizi ? Gittiğimde nts ye bağlar mi sizce?
dml33 Burcu1414 30+1de gittim baglamadi 32+1de kontrolum var baglarmi bilmiorm bnde neye gore bagliyolarsa kasilman falan coksa mi bagliyo acaba
Burcu1414 Yasemincifci geçen hafta gitmiştim bağlamadı uç hafta sonra gel dedi 32. Haftamda oluyorum o zaman bağlar o zaman heralde
Pelinnaz Yasemincifci canim 32+1 im ben geçen hafta çarşamba gitmiştim 3 hafta sonra gel nst ye baglaycz dedi
istkizannesi Burcu1414 benimki 30 da başlıyorda ben 29 da gittim o yüzden 33 e kadar gitmicem. 30 çok erken bana göre bir risk yoksa
Burcu1414 edagoktug53 bende yok çok şükür canim bu haftalarda mideye baskı yapıyo ya o yüzden falan olabilir belki
edagoktug53 Burcu1414 evet canım olabilir genelde bu haftalarda mide yanmasından şikayet ediyorlar bende bulantı dan