Almanyada yaşıyorum buranın sağlık sistemi ne yazık ki Türkiye ile aynı değil. 14+4 hafta geçen hafta kanamam oldu doktora gittim plasemta previa oldugunu yani aşağıda oldugunu düşük riskin olduğunu dinlenmem gerektiğini söyledi. Magnezyumu günde 3 e arttırdı ve Progestron ilacı verdi utrogest istersen ağız yoluyla al miden bulanırsa vajinal al demişti. Ben vajinal alınca kanamayı tetikledigini hissettigim icin ağız yoluyla alıyorum. 2 gün olmasa diğer 2 gün yine kanamalı geciyor. Her zaman ağrı olmuyor ama bügün ilk defa biraz ağrı da eşlik etti. Yani doğal olarak endişeliyim stresliyim elimde değil. Benzer süreci yaşayan oldu mu? Rahatlamaya ihtiyacım var 😔