arkadaşlar tüp bebekle çift yumurta ikizlerine hamileyim. ara ara lekelenmelerim olsa da iyi gidiyordu. ancak perşembe günü ayaktayken birden kan boşaldı bacaklarımdan klozet kan doldu. lakin ağrı olmadı. doktora gittik. kalp atışları vardı her ikisinin ve haftamla uyumlular, biri önden gidiyor hatta. 11+1 ve 10+3 tüm kanama olduğunda. şimdi çamurumsu lekelenmeye döndü. kanama olduğu için çift doz progestan yaptılar ama ztn hergün progestan iğne ve fitil kullanıyorum. ayrıca oksapar da vuruyorum 0.4 ten 2 adet. coraspin 9. hafta kesilmişti. böyle bi durum yaşayan oldu mu kanama alanım yok