Kimyasal gebelik kötü birşey değil bu rahminizin gebeliğe hazırlandığını gösteriyor. Bende bir kere geçirdim en fazla 33 e kadar betam arttı tekrar kan verdiğimde 4 e düşmüştü ve kanamam başlamıştı. Kanama bitti ertesi gün doktor randevum vardı gittim durumu anlattım. Doktorum bana rahim sağlıklı olmayacak gebeliği kendi kanama ile rahimden atar dedi. Bu korkulacak yada üzülecek bişey değil hemen deneyebilirsin rahim gebeliğe hazır dedi ve hemen kaldım o ay. Son adet tarihim kimyasal kanamamın olduğu gün ve 5 aylık gebeyim kuzum.