smyyzkn bende aynı fikirdeydim yani çocuğu her türlü kabul ediyorum mantığındaydım ama şöyle bir gerçek var eğer önlenebilecek bir durum varsa bunu bilip ona göre tedbir almak iyi olur düşüncesi ile yaptırdım zaten sizin de belirttiğiniz gibi sonuç %100 doğru değil bu durumda kafanıza takmanız gereken bi durum da yok, ben yaptırdım ve iyiki yaptırmışım çünkü bu test sonucunda bebeğe giden damarlarda notch izlendi yani direnç varmış ve kan sulandırıcı başlattılar 3 farklı doktor da aynı şeyi söyledi ikili test sonucuma göre, eğer yaptırmasam belki çok daha geç öğrenirdim bilemiyorum ya da farkedilmez miydi artık, 36 haftaya kadar kan sulandırıcı kullandım, son karar yine sizin ama çıkan sonucu sadece öğrenmiş olacaksınız bilmediğinizde durumu yok etmiş olmuyorsunuz sadece öğrenmeyip yokmuş gibi farzediyosunuz