Hergunumuz farkli, hormonlar gunden gune degisebilir. Semptomlar gidip gelebilir bunlar cok normal ama kayginizi anliyorum. Randevunuz yakin mi? Icinizi rahatlatmak icin gidebilirsiniz bence, iki kayiptan sonra doktoru darlamazsiniz merak etmeyin. Gidip bir baktirmak hic baktirmamaktan iyidir. Eminim bebisiniz gayet iyidir ama sizin icinizin rahat olmasi acisindan. 🤍