helin2 Kızlar burda bi kaç yerde gördüm nette falanda crl ye göre cinsiyet yorumluyorlar sizce sağlıklımı bu şekilde? Crlye bakmaktan psiklojim bozuldu😂 haftasına göre iyimi diye takıntı yaptım
Gamzeee__ helin2 kız nasıl o ilk defa duydum biz gittigimizfe tam son adete göre 16 idi ama ultrason da Dr 15+1 dedi crl de ne yazsa kız yada erkekmiş ki
helin2 Gamzeee__ wala canım bende burda yorumlarda gördüm önüme çıktı nette baktım yok öyle bir şey diyor ama bazı hamiş anneler inanıyor demek sadece insan boyuna takılıyor 🤦♀️ gebelik çok zor her şeyi okuyup takıyoruz
Gamzeee__ helin2 öncelik sağlıklı olması insan merak ediyor illaki 😍bende aşırı merak ettim bi netleşmedik🤣
helin2 Gamzeee__ amin amin sağlıkla kucağımza alırz hepimiz🤲🏻🥰 bilen biri bize açıklasa keşkee ilk gebeliğim çok cahilim😂😂
helin2 Gamzeee__ canım kızzz🥰 öyle söyledi dokto 
helin2 fkurtba az kişi kız demişti zaten gülşen vardı ya o kız dedi biliom başka kim dedi hatrlamıom hala bakıomm😂😂
fkurtba helin2 onunkiler tutuyormuş diye meraktan attım birkaç kez de görmedi artık bir hafta sonra öğrenicem doktordan 😂😍