rukiye299 Merhaba anneler gece çok korktum rüya gördüm sabahta kalktmda bebek kurdanmaz gibi hissettim yakınımda hastane yok napacam şaşırdım bişey olurmu sizce korkudan
dgngr rukiye299 yeni anneye oluyomuş. Benim de oluyo. Annem dua koy dedi hala unutuyorum. Düşecek diye korkarsan düşme ihtimali artar. Korkunu arttırma. Biliyorum çok zor, benim de hep öyle oluyo bırakamıyorum tedirgin olmayı. Ama yüreğini ferah tut.
Eymenveben rukiye299 hiçbir şey olmaz evham stres yapmayın 15 haftalıkken trafik kazası geçirdik yaşadığım korkuyu anlatamam hiçbir şey olmadı şükürler olsun allah koruyor