menemse ben orda sezeryan oldum,aslında çok kötü geçmedi, odada sonda takılıyor giyinip ameliyathaneye alınıyorsunuz,ameliyat sonrası bebeği küvette odaya gönderiyorlar bi örtü içinde,odada giydiriyorlar yakınlarınız, sizi de ameliyat bitince dinlenme odasına alıp serum takıyorlar,serum bitince odaya çıkıyorsunuz, doktorum nurcan hocaydı memnundum ameliyatı iyiydi, çok ağrım oldu hemşireler ağrı konusunda ara ara terslediler. Ameliyatlı olduğum için bebeğimi tutup emziremedim ilk çocuğumdu ve zaten deneyimsizdim hiçkimse yardımcı olmadı bebeğim kilo verdi mama vermek zorunda kaldık. Odalar 2 kişilik ,tek kişilik ayarlayamadık zaten sanırım torpil gerekiyormuş açıkca söylemiyorlar tabi bunu. Eşim rahatça girip çıkamadı o konu biraz sıkıntıydı sadece 1 kez girebildi. Aklınıza takılan seyler varsa sorabilirsiniz,bu doğumumu araştırmada gamze hocaya düşünüyorum bende