cutebabymomm ben 15 16. haftada hissediyor gibi oluyordum. Doktorum kesinlikle bebek hareketi olmadığını bağırsak hareketi olduğunu söylemişti bu kadar erken hissedemezsin demişti belki 18. haftadaki bile bebek hareketi değildi bilemiyorum. Şu an 26. haftanın ilk günündeyiz ve artık çok net anlayabiliyorum. Ama benim ilk hamileliğim belki ben o yüzden bu kadar geç hissetmiş olabilirim