sena4budak canım 20 lik diş ağrısı çeken biri olarak sana şunu söyleyeyim bol bol fırçala o dişi apse dağılsın. Tuzlu su ile de gargara yap. Benim antibiyotik kullanmama doktorum izin vermedi ve çektiremedim. Burada diş doktoru olan arkadaş önerdi bir hafta içinde geçti