Doktorunuza gösterin sonuclari uygun görürse insülin baslatacak. Benimde şuan 180 civari ama düşürdük diyetle dikkat ediyorum. Doğumu tetikleyebiliyor tabiki benim ilk doğumum 36sonunda oldu. Bu gebeligimde de 38i beklemeyebiliriz bebegin durumuna göre riske atmadan onu alıcam hazirlikli ol dedi doktorum